Inleiding tot Accon AVM

Accon AVM is een gerenommeerd advies- en accountantskantoor met een sterke aanwezigheid in Nederland. Met maar liefst 50 kantoren verspreid over het hele land, biedt Accon AVM een breed scala aan diensten aan, specifiek gericht op het midden- en kleinbedrijf (MKB) en de agrarische sector. Deze organisatie staat bekend om haar persoonlijke benadering en expertise binnen verschillende sectoren, waardoor ondernemers de ruimte krijgen om te groeien en succesvol te zijn.

Expertise en Diensten

Accon AVM onderscheidt zich door haar diepgaande kennis en jarenlange ervaring in de branche. De organisatie biedt een uitgebreid dienstenpakket aan, dat varieert van boekhouding en belastingadvies tot strategisch bedrijfsadvies en consultancy. De diensten zijn ontworpen om ondernemers te ondersteunen bij alle aspecten van hun bedrijfsvoering, van dagelijkse administratie tot complexe strategische beslissingen.

Maatwerkoplossingen voor het MKB

Voor het midden- en kleinbedrijf is het van cruciaal belang om een partner te hebben die de unieke uitdagingen en behoeften begrijpt. Accon AVM speelt hierop in door maatwerkoplossingen te bieden die specifiek zijn afgestemd op de behoeften van MKB-ondernemers. Of het nu gaat om het optimaliseren van de financiële administratie of het ontwikkelen van groeistrategieën, de adviseurs van Accon AVM staan klaar om te helpen.

Specialisatie in de Agrarische Sector

De agrarische sector heeft te maken met specifieke regelgeving en uitdagingen. Accon AVM heeft gespecialiseerde teams die zich richten op het bieden van financieel en strategisch advies aan agrarische ondernemers. De diepgaande sectorkennis stelt hen in staat om waardevolle inzichten en oplossingen te bieden die bijdragen aan duurzame groei en innovatie binnen deze sector.

Lokale Aanwezigheid en Persoonlijke Benadering

Met 50 kantoren door het hele land zorgt Accon AVM ervoor dat ze altijd dicht bij hun cliënten zijn. Deze lokale aanwezigheid maakt het mogelijk om snel te reageren op de behoeften van klanten en een persoonlijke relatie op te bouwen. Deze persoonlijke benadering is een van de sterke punten van Accon AVM; cliënten voelen zich gehoord en begrepen, wat essentieel is voor een succesvolle samenwerking.

Branchegerichte Nieuwsbrieven

Een ander kenmerk van Accon AVM is de branchegerichte nieuwsbrieven die ze aanbieden. Deze nieuwsbrieven houden klanten op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen hun sector, van nieuwe regelgeving tot markttrends. Door proactief informatie te delen, ondersteunt Accon AVM ondernemers bij het maken van geïnformeerde beslissingen voor hun bedrijf.

Conclusie

Accon AVM is meer dan alleen een accountantskantoor; het is een waardevolle partner voor MKB'ers en agrarische ondernemers die streven naar groei en succes. Met hun uitgebreide dienstenaanbod, expertise in verschillende sectoren en toewijding aan persoonlijke service, biedt Accon AVM alles wat een ondernemer nodig heeft om met vertrouwen te ondernemen. Wie op zoek is naar betrouwbare en deskundige advisering, vindt in Accon AVM de juiste partner.

Of het nu gaat om financieel advies, strategische planning of sectorgerichte inzichten, de uitgebreide expertise van Accon AVM is een belangrijk hulpmiddel voor elke ondernemer die wil excelleren in de dynamische wereld van het Nederlandse bedrijfsleven.


Accon AVM Reviews

    Geen goede ervaringen

    Op diverse fronten zijn onze ervaringen helaas niet goed.
    Ondanks toezeggingen geen antwoord op concrete vragen.
    Geen advies, niet meedenken. Niet proactief.
    Niet klantvriendelijk. Als een zeer korte toelichting voor ons om verduidelijking vraagt, zorgt dit voor Irritatie. Hierbij wordt vergeten dat e.e.a. het vakgebied van Accon is/zou moeten zijn en niet het onze. N.a.v. de toelichting van 2 minuten wordt meteen gemeld dat dit herhaalde telefoontje gefactureerd wordt.

    Zwakke punten
    Niet klantgericht/klantvriendelijk
    Geen advies, niet proactief

    De particulier is de dupe van hun fouten!

    Jarenlang heeft Accon onze belastingaangifte gedaan, het kantoor heette destijds nog BBT en we zijn met ze meegegaan toen het Accon AVM werd. Sinds de verhuizing en aansluiting bij Accon is de dienstverlening erg achteruit gegaan. Ieder jaar leverden wij direct in februari/maart alle stukken aan voor de aangifte, met het verzoek deze z.s.m. te verwerken, zodat wij vóór de zomervakantie onze teruggave belasting konden ontvangen. De laatste jaren ging dat nooit goed. Sterker nog in het laatste jaar dat Accon onze belastingaangifte deed, hebben ze een fout gemaakt in de aangifte (verkeerd geboortejaar kind) en daardoor kregen we het jaar erop bericht van de belastingdienst dat alles terugbetaald moest worden + een extra toeslag voor de berekende rente. Wij hadden Accon uiteraard al betaald voor de dienstverlening, immers de aangifte was van het jaar ervoor. Accon wilde alleen de rente vergoeden, de door hun gestuurde nota voor de dienstverlening kregen wij niet terug. Regelmatig contact gezocht met het verzoek om ook de nota voor dienstverlening terug te betalen, want wie betaald er nu voor iets dat niet goed is? Uiteindelijk ontvang je dan een e-mail van een juriste met daarin de mededeling dat alleen de rente teruggestort wordt en dat pas nadat wij een handtekening zetten dat er geen contact meer met hen opgenomen wordt. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar los dat dan in ieder geval netjes op!

    Zwakke punten
    - geen antwoord op gestelde vragen
    - niet meedenken
    - fouten niet toegeven
    - niet oplossingsgericht denken
    - dreigende toon van communiceren door jurist

    WAARDELOOS

    Ga niet in zee met dit kantoor. De dienstverlening is dramatisch slecht. Aangiftes worden veel te laat gedaan of, zoals bij ons, gewoonweg vergeten waardoor wij ruim 15.000 euro aan achterstallige belastingen en boetes hebben moeten betalen. ACCON geeft uiteraard niet thuis. Terugbel beloftes worden niet nagekomen en je krijgt nooit iemand te spreken. Wij zijn ruim 35 jaar klant geweest en hebben het kantoor bij iedere nieuwe fusie zien afzakken naar het huidige hopeloos slechte niveau van nu. Wél zijn ze vlot met het sturen van aanmaningen als je uit protest de rekening niet meteen betaalt. Ik kan helaas geen 0 sterren geven maar dat had ik graag gedaan.

    Sterke punten
    Geen of het moet zijn : Onbetrouwbaar, ondeskundig en traag want daar zijn ze wel heel goed in

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar, ondeskundig, traag en niet bereid tot tegemoetkoming of meedenken over oplossingen

    Extreem slecht kantoor, zeer gevaarlijk voor je onderneming en je geestelijke gesteldheid!!

    Het is haast crimineel zoals Dhr Epema en kortnuiten met klanten omgaan.
    Je boekhouding wordt gewoon helemaal NIET gedaan, aangiftes worden "vergeten" (dus boetes belastingdienst is eerder regelmaat dan uitzondering), verwacht erg hoge bijkomende kosten

    Sterke punten
    GEEN.
    Afspraken en communicaties worden niet bijgehouden, dus bij elk mail of telef.contact begin je opnieuw. Met als resultaat dat men gewoon niks doet en ervan uitgaat dat je je eigen administratie wel even aan ze voorlegd en ze daarna ook nog netjesbetaald per maand voor het werkwat je zelf hebt moeten doen.

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen.
    - GEEN RESPECT voor de klanten
    - LAKS, Verzuimen afspraken op te volgen, alles is je eigen schuld, je moet ze dankbaar zijn etc etc maar in werkelijkheid word je genaaid en lijkt het alsof ze je bewust kapot aan het maken zijn "omdat je over ze te klagen hebt"
    - Op de werkvloer hebben ze ongeschoolde schoolverlaters die enkel de telefoon opnemen en verder niks weten of doen.
    - Als teamleider hebben ze iemand zitten die denkt dat alle achterstand is op te lossen door jou zelf de schuld te geven. Je betaald ze voor de boekhouding maar je bent vervolgens elke dag en elke week bezig met de zoveelste schok aan achterstand wat ze hebben verzwegen. Je leert zo vanzelf het vak zelf, maar komt NIETaan ondernemen toe en bent vooral bezig achterstanden af te lossen met geld wat voorandere doeleinden is opgespaard. WEG spaargeld... (maar Epema zal je wijsmaken dat zij het voor je hebben gefixed).

    Kortom, ordinair clubje van criminelen die zich als betrouwbare behulpzame yuppen aan je proberen voor te stellen. Trap er niet in en maak dat je wegkomt, de reviews liegen NIET!!!!!

    Extreem slecht kantoor, zeer gevaarlijk voor je onderneming en je geestelijke gesteldheid!!

    Het is haast crimineel zoals Dhr Epema en kortnuiten met klanten omgaan.
    Je boekhouding wordt gewoon helemaal NIET gedaan, aangiftes worden "vergeten" (dus boetes belastingdienst is eerder regelmaat dan uitzondering), verwacht erg hoge bijkomende kosten omdat er geen bijtijdse regelingen wordengetroffen en je dus onnodig erg hoge bedragen ineens moet betalen terwijl dit totaal onnodig is.

    Epema doet effectief niks, verbaal haalt hij zijn schouders op en legt de schuld bij jou.
    Allemaal toezeggingen op toezeggingen, waarna de berg achterstand ineens zo hoog wordt dat je vooral je eigen achterstand aan het inlossen bent en dus financieel regelmatig vast staat door slordig boekhoudwerk.

    Ik kan hier een heel boekschrijven maar geef uw administratie AUB niet uithanden aan dit kantoor want u gaat er KAPOT aan en wordt oneerbiedig en met een kul verhaal weggewimpelt (je verdient toch "genoeg" vinden ze) WEINIG respect dus voor de hardwerkende ondernemer die tenslotte ook mondjes te voeden heeft. Als het kon had ik deze club voor de rechter gesleept!!

    Sterke punten
    GEEN.
    Afspraken en communicaties worden niet bijgehouden, dus bij elk mail of telef.contact begin je opnieuw. Met als resultaat dat men gewoon niks doet en ervan uitgaat dat je je eigen administratie wel even aan ze voorlegd en ze daarna ook nog netjesbetaald per maand voor het werkwat je zelf hebt moeten doen.

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen.
    - GEEN RESPECT voor de klanten
    - LAKS, Verzuimen afspraken op te volgen, alles is je eigen schuld, je moet ze dankbaar zijn etc etc maar in werkelijkheid word je genaaid en lijkt het alsof ze je bewust kapot aan het maken zijn "omdat je over ze te klagen hebt"
    - Op de werkvloer hebben ze ongeschoolde schoolverlaters die enkel de telefoon opnemen en verder niks weten of doen.
    - Als teamleider hebben ze iemand zitten die denkt dat alle achterstand is op te lossen door jou zelf de schuld te geven. Je betaald ze voor de boekhouding maar je bent vervolgens elke dag en elke week bezig met de zoveelste schok aan achterstand wat ze hebben verzwegen. Je leert zo vanzelf het vak zelf, maar komt NIETaan ondernemen toe en bent vooral bezig achterstanden af te lossen met geld wat voorandere doeleinden is opgespaard. WEG spaargeld... (maar Epema zal je wijsmaken dat zij het voor je hebben gefixed).

    Kortom, ordinair clubje van criminelen die zich als betrouwbare behulpzame yuppen aan je proberen voor te stellen. Trap er niet in en maak dat je wegkomt, de reviews liegen NIET!!!!!

    Waardeloze boekhoudkantoor

    Ik sluit me volledig aan bij de vorige review over Accon, beloven inderdaad je aangifte tijdig te doen en vervolgens gebeurd er niks, alleen maar loze beloftes van hr Epema, altijd als excuus gebruiken dat ie het zo druk heeft( zeker druk met alle shit die hij veroorzaakt) Deze kerel deugt niet en is alleen maar bezig met zijn zakken te vullen, er is weinig zicht op waar ze mee bezig zijn, kortom een shit bedrijf!

    Sterke punten
    0,0

    Zwakke punten
    Doen hun werk niet naar behoren, liegen.

    De slechtste boekhouders

    Jammer dat het zo moet maar blijkbaar werkt het bij Accon zo dat je eerst openlijk moet klagen voordat ze een keer in actie komen.

    Van mijn boekhouding hebben ze een puinhoop gemaakt. Ik krijg onterechte belastingaanslagen en het is totaal onduidelijk waar ze mee bezig zijn.

    31 oktober 2018 heb ik aangegeven de gegevens van mijn boekhouding te willen ontvangen omdat ik naar een andere boekhouder overstap en 7 maanden later heb ik nog niks.

    Elke keer wordt ik aan het lijntje gehouden en pas als ik de directie in de CC zet gebeurt er heel even iets. Daarna is het weer volledig stil.

    En een klacht indienen heeft ook geen zin. Alle schuld lag bij mij en zij hadden niks verkeerd gedaan. Niemand die luistert maar vooral hun eigen straatje schoonvegen.

    Waardeloos. Wegblijven of wegrennen.

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Communicatie, aanleveren van de benodigde stukken, belastingaangifte op tijd regelen.

Bezoek Accon AVM

Schrijf een review